სოციალური მედია როგორც შემოსავლის წყარო
➡ კურსის ხანგრძლივობა: 1 თვე (27.02.24/21.03.24)
➡ ლექციების რაოდენობა: 8
➡ დღეები: სამშაბათი-ხუთშაბათი (20:00-22:00)
➡ ფასი: 650 ₾ (შეგიძლიათ ორ ნაწილად გადახდა)
➡ მისამართი: ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე „ნეთვორქი“
Colab • კოლაბი წარმოგიდგენთ გიორგი ნაჭყებიას სოციალური მედია – შემოსავლის წყაროს კურსს.
დასახელება თეორიული და პრაქტიკული სასწავლო კურსის ნაზავია, რომელიც სტუდენტებს დაეხმარება შეისწავლონ როგორ მართონ სოციალური ქსელები (Facebook, Instagram, TikTok), შექმნან ალგორითმები და ხრიკები, რაც დაეხმარებათ აუდიტორიის მოზიდვაში, გაზარდონ კომპანიის ცნობადობა და გაყიდვები ან უბრალოდ გახდნენ წარმატებული კონტენტ კრეატორები.
სტუდენტები შეისწავლიან თუ როგორ შექმნან ხარისხიანი ციფრული კონტენტი (ვიდეო/ფოტო), ასევე, იმ დამატებით აპლიკაციებს, რომლის მეშვეობითაც შეძლებენ დაამონტაჟონ ვიდეოები და შექმნან გრაფიკული ფოტო კონტენტი.
ლექტორი:
გიორგი ნაჭყებია – სოციალური მედია მენეჯერი და კონტენტ კრეატორი 350 ათასზე მეტი გამომწერით.
მას აქვს მრავალწლიანი გამოცდილება, როგორც კომპანიების, ასევე ინდივიდუალური კონტენტის განხრით.
ნამუშევარი აქვს 5000 ზე მეტ სოც.მედია კამპანიაზე. უძღვოდა ტელეკომპანია რუსთავი 2-ის ფროდაქშენის პროექტების სოციალური ქსელების კამპანიებს. ამჟამად, ჩაბარებული აქვს 10-მდე კომპანიის კონტენტის დაგეგმარება და რეკლამირება, მათ შორის “აიპლიუსი”, “ულტრა”, “SPARKS” და კვებითი ობიექტების ქსელები.
სილაბუსი:
ლექცია#1: შესავალი სოციალურ მედიაში – ოფლაინ
- · სოციალური მედიის მნიშვნელობა
- · შესავალი ტიკტოკი, ინსტაგრამი და ფეისბუქის პლატფორმების შესახებ.
- · კურსის მიმოხილვა
- · სამიზნე აუდიტორიის გამიჯვნა
- · კონტენტის ფორმატის არჩევა
- · ნიშის განსაზღვრა
- · კონტენტის სტრატეგია
ლექცია#2: ფეისბუქი
- · გვერდის შექმნა
- · ვიზუალური კონტენტი
- · ქოფირაითინგის მნიშვნელობა
- · დროის განსაზღვრა
- · ანალიტიკა
- · ალგორითმი
ლექცია #3: ინსტაგრამი
- · სთორი/რილსი
- · ანალიტიკის განსაზღვრა
- · კონტენტის მიმართულება
- · ალგორითმი
- · ვიზუალური მხარე
ხანგრძლივობა: 60-90 წუთი
ლექცია #4: ტიკტოკი
- · ალგორითმი
- · ტრენდები/ჩელენჯები
- · რჩევები ვიდეოს გადაღების შესახებ
- · ფილტრი/ეფექტები და მეთოდები
- · სტრატეგიის ოპტიპიზაცია
- · აუდიტორიის გაზრდა
ლექცია#5: ვიდეო კონტენტი
- · სოც.მედიის საბაზისო ვიდეო
- · გადაღების სტილი
- · ტექნიკები
- · განათება
- · სთორითელინგი
დავალება (ვიდეო კონტენტის შექმნა) III კვირა
ლექცია #6: ვიდეო მონტაჟი
- · აპლიკაციის შერჩევა – Capcut (ტელეფონი როგორც მარტივი ხელსაწყო)
- · რა, როგორ?
- · მარტივი მიდგომები
- · ხედვები
- · რა უნდა გავითვალისწინოთ?
დავალება (ვიდეო კონტენტის დამონტაჟება)
ლექცია #7: ფოტო და დიჯიტალ კონტენტი
- · გადაღების სტილი
- · სურათის დამუშავება
- · აპლიკაციები და მეთოდები
- · ვიზუალური დიჯიტალ კონტენტი
- გრაფიკული პრინციპები
- · ხელსაწყოები წარდგენა როგორიცაა: Canva, PiktoChart და ა.შ
დავალება (დიჯიტალ კონტენტის შექმნა)
ლექცია #8: ინფლუენსერი/კონტენტ კრეატორი (დავალების განხილვა)
- · ნაბიჯები, თუ როგორ გავხდეთ კრეატორი
- · აუდიტორიის შერჩევა
- · ინგეიჯმენტი
- · აუდიტორიის შექმნა
- · კოლაბორაციები
- · კომპანიების რეკლამირება