უძრავი ქონების გაყიდვები და მარკეტინგი
📈 უძრავი ქონების გაყიდვები და მარკეტინგის კურსი ქეთი ადეიშვილის და ნინი მარიამიძის ხელმძღვანელობით
📅 თარიღი: 1-2-3 ივლისი.
⏰ ხანგრძლივობა: 3 დღე (12 საათი)
⏰ დრო: 19:00 – 22:00
💰 ფასი: 500 ₾ (შეგიძლიათ ორ ნაწილად გადახდა)
📍 მისამართი: ბათუმი, ibis Styles Batumi.
ლექტორები
ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე: ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე უკვე მრავალი წელია წარმატებით მართავენ უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს და მარკეტინგულ პროცესებს. მათი უშუალო სპეციალიზაცია უძრავი ქონების გაყიდვების მართვა და მარკეტინგ მენეჯმენტია. მათ პორტფელში მრავალი ცნობილი დეველოპერული პროექტი და პრემიუმ კლასის კომპლექსი King David, Park Home ვაკე, Park Home საბურთალო და სხვა პრემიუმ ტიპის პროექტები.
კურსი
ეს კურსი დაფუძნებულია პრაქტიკულ ქეისებზე და გთავაზობთ უნიკალურ შესაძლებლობას გაიგოთ პრაქტიკოსი მენტორების მრავალწლიანი გამოცდილების შესახებ. კურსის განმავლობაში მოისმინეთ რეალური წარმატებისა და მარცხის ისტორიები ცნობილი დეველოპერული პროექტების შესახებ. ჩვენი მენტორები მზად არიან გაგიზიარონ მათი ცოდნა, რაც დაგეხმარებათ უძრავი ქონების ბაზარზე წარმატების მიღწევაში.
სასწავლო პროგრამა
- უძრავი ქონების გაყიდვების და მარკეტინგის კურსის სილაბუსი
- მომხმარებელთა შეხვედრამდე (ნაწილი 1)
რას აკეთებს კომპანია მომხმარებელთან შეხვედრამდე? - რა მიზნები გვაქვს როგორც კომპანიას და როგორც გუნდის წევრს
- რა რესურსები გვაქვს ამ მიზნების მისაღწევად
- როგორია კონკურენტული ბაზარი
- როგორ შეიცვალა უძრავი ქონების ბაზარი ბოლო წლების განმავლობაში
- მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 2)
როგორ ვამზადებთ მომხმარებლის მოთხოვნებზე მორგებულ პროდუქტს? - როგორ განვსაზღვროთ ჩვენი პროექტის მიზნობრივი სეგმენტი და მისი
მოთხოვნები - როგორ შევქმნათ მომხმარებლის მოთხოვნებზე მორგებული პროდუქტი
- რა შეთავაზებით გავიდეთ ბაზარზე
- მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 3)
როგორ ვატყობინებთ ჩვენი პროდუქტის შესახებ მომხმარებლებს? - უძრავი ქონების ბაზრის რა თავისებურებები უნდა გავითვალისწინოთ
გაყიდვების და კომუნიკაციის დაწყებამდე - რა მესიჯებით და რა საკომუნიკაციო არხებით ვეკონტაქტებით
მომხმარებლებს - ადგილობრივი დეველოპერული პროექტების კომუნიკაციის ქეისების
განხილვა
- მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 4)
რას ვაკეთებთ გაყიდვების დაწყებამდე - გაყიდვების რომელ არხები შევარჩიოთ ჩვენი პროექტის გასაყიდად
- რა ეტაპებისგან შედგება გაყიდვების პროცესი
- როგორ დავხვდეთ მომხმარებელს მომზადებული
- როგორ ვმართავთ გაყიდვების პროცესებს უძრავი ქონების ბაზარზე?
- როგორ იზომება გაყიდვების პროცესები უძრავი ქონების ბაზარზე და
ანგარიშების რომელ ფორმებს ვიყენებთ - როგორია გაყიდვების და მარკეტინგის ეფექტური საშტატო სტრუქტურა და რა
ფუნქცია-მოვალეობებს მოიცავს მასში შემავალი პოზიციები - რას უნდა აკმაყოფილებდეს ეფექტური სამოტივაციო სისტემა
- მომხმარებელთან შეხვედრა
როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი მყიდველად? - როგორ წარვმართოთ მომხმარებელთან მოლაპარაკება
- როგორ დავხუროთ გარიგება წარმატებულად
- გაყიდვების წარმატებული ქეისების განხილვა
- რა გავითვალისწინოთ წინარე ნასყიდობის ხელშეკრულებისას
- რა მასალებით გავაცნოთ მომხმარებელს პროექტი
- ვორქშოფი – ფინალური დავალებების განხილვა: