/
12/03/2024

უძრავი ქონების გაყიდვები და მარკეტინგი

00
0 Enrolled

ინფო:
 

23.03.2024-13.04.2024
ხუთშაბათი-შაბათი
19:00-21:00/16:00-18:00
მის: ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე
ფასი: 850 Gel (შეგიძლიათ ორ ნაწილად გადახდა)

ლექტორები:

 

ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე უკვე მრავალი წელია წარმატებით მართავენ უძრავი ქონების გაყიდვების სრულ ციკლს და მარკეტინგულ პროცესებს. მათი უშუალო სპეციალიაზაცია სწორედ უძრავი ქონების გაყიდვების მართვა და მარკეტინგ მენეჯმენტია. მათ პორტფელში სხვადასხვა ცნობილ დეველოპერულ პროექტთან ერთად წარმოდგენილია პრემიუმ კლასის მრავალფუნქციური კომპლექსი King David და ა.შ.

კურსი:

 

ეს არის პრაქტიკულ ქეისებზე აგებული კურსი, რომელიც გაძლევს საშუალებას მიიღო პრაქტიკოსი მენტორების მრავალწლიან გამოცდილებაზე დამყარებული ცოდნა, მოისმინო კარგად ნაცნობი დეველოპერული პროექტების შექმნის წარმატების თუ მარცხის რეალური ისტორიები. ამ სფეროში მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პრაქტიკოსი მენტორები ქეთი ადეიშვილი და ნინი მარიამიძე მზად არიან გაგიზიარონ საკუთარი გამოცდილება. დღეს უძრავი ქონების ბაზარზე იშვიათად შეხვდებით გამოცდილ კადრებს, რომლებიც წლების განმავლობაში უწყვეტად საქმიანობენ აღნიშნულ სფეროში და რომელთა გამოცდილება უკავშირდება წამყვან დეველოპერულ კომპანიებთან ერთად სხვადასხვა საფასო კატეგორიისა თუ კონცეფციის დეველოპერული პროექტების განხორციელებას. ჩვენი მენტორები სწორედ მათ რიცხვს მიეკუთვნებიან

 

 

სილაბუსი

  • 1. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 1)
    რას აკეთებს კომპანია მომხმარებელთან შეხვედრამდე?
    ● რა მიზნები გვაქვს როგორც კომპანიას და როგორც გუნდის წევრს?
    ● რა რესურსები გვაქვს ამ მიზნების მისაღწევად?
    ● როგორია კონკურენტული ბაზარი?
    ● როგორ შეიცვალა უძრავი ქონების ბაზარი პანდემიის პირობებში?
  • 2. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 2)
    როგორ ვამზადებთ პროდუქტს მომხმარებელთან შეხვედრამდე?
    ● ვინ არიან ჩვენი მომხმარებლები და რა სურთ მათ?
    ● როგორ შევქმნათ ჩვენს მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტი?
    ● რა შეთავაზებით გავიდეთ ბაზარზე?
  • 3. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 3)
    როგორ ვატყობინებთ ჩვენი პროდუქტის შესახებ მომხმარებლებს?
    ● უძრავი ქონების ბაზრის რა თავისებურებები უნდა გავითვალისწინოთ გაყიდვების და კომუნიკაციის დაწყებამდე?
    ● რა მესიჯებით და რა საკომუნიკაციო არხებით ვეკონტაქტებით მომხმარებლებს?
    ● ადგილობრივი დეველოპერული პროექტების კომუნიკაციის წარმატებული და წარუმატებელი ქეისების განხილვა
  • 4. მომხმარებელთან შეხვედრამდე (ნაწილი 4)
    რას ვაკეთებთ გაყიდვების დაწყებამდე?
    ● გაყიდვების რომელ არხებს ვირჩევთ ჩვენი პროდუქტის გასაყიდად? ● რა ეტაპებისგან შედგება გაყიდვების პროცესი?
    ● როგორ დავხვდეთ მომხმარებლს მომზადებული?
  • 5. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 1)
    როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
    ● რა უნდა გავითვალისწინოთ მომხმარებელთან პირველადი კონტაქტის დროს?
    ● როგორ შევთავაზოთ პროექტი მომხმარებელს?
    ● როგორ მოვაქციოთ თანხვედრაში მომხმარებლის სურვილი ჩვენს შეთავაზებასთან?
  • 6. მომხმარებლებთან შეხვედრა (ნაწილი 2)
    როგორ გარდავქმნათ პოტენციური მომხმარებელი რეალურ მყიდველად?
    ● როგორ დავხუროთ გარიგება?
    ● როგორ ვიქცევით „ჭირვეული კლიენტის“ შემთხვევაში/რა შემთხვევაში არ არის „მომხმარებელი ყოველთვის მართალი“?
    ● გაყიდვების წარმატებული ქეისების განხილვა
    ● როგორ ვაქციოთ არსებული მომხმარებელი გაყიდვების დამატებით არხად?
  • 7. ფინალური დავალება.

 

Course Content

About the instructor

0 (0 ratings)

25 Courses

0 students

850.00
Durations:
Lectures: 0
Students: Max 0
Level: Intermediate
Language: English
Certificate: Yes