ციფრული მარკეტინგი
ინფო:
19.04.2024-15.05.2024
ორშაბათი-ოთხშაბათი-პარასკევი
20:00-22:00
ი. ჭავჭავაძის გამზ. #33ე „ნეთვორქი“
ფასი: 1200 Gel (შეგიძლიათ ორ ნაწილად გადახდა)
კურსი:
ციფრული მარკეტინგის პროგრამა შედგება ოთხი მოდულისგან: მარკეტინგის ციფრული ტრანსფორმაცია, ინტეგრირებული კომუნიკაცია, სოციალური მედია არხები, ციფრული აქტივაცია და რეკლამის ტიპები, კრიზისის მართვა ციფრულ სამყაროში, კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა ციფრულ ერაში და ბოლოს, კურსის განმავლობაში მიღებული ცოდნის მიხედვით შემაჯამებელი ინდივიდიალური პროექტის წადგენა აუდიტორიის წინაშე. სოციალური მედია მარკეტინგის მოდულში განიხილება რამდენიმე მიმართლება – თანამედროვე ციფრული სამყაროსა და ტრადიციული მარკეტინგის დაპირისპირება; პოპულარული სოციალური მედია არხების განხილვა, მიგნებები და საუკეთესო პრაქტიკები; კონტენტის სახეობები და ფორმატები. რიგით მეორე მოდული არის ციფრული რეკლამა. რეკლამა ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი შემადგენელი ნაწილია,რომელიც გვაძლევს საშუალებს სწორ დროს სწორი მესიჯი მივაწოდოთ სწორ სეგმენტს. ეს სალექციო კურსი დაგეხმარებათ სწორად განსაზღვროთ თქვენთვის მიმზიდველი სარეკლამო პლატფორმები, განათავსოთ რეკლამა და რაც მთავარია, გაზომოთ მიღებული შედეგები. მესამე მოდულია კორპორატიული სოციალური პახუსიმგებლობა და მათი კომუნიკაციური გაშლა სოციალურ მედიასა და სხვა ციფრულ არხებში. საბოლოოდ კი, მიღებული ცოდნითა და რეკომენდაციებით ინდივიდიალური პრეზენტაციისა და პროექტის წარდგენა.
ლექტორი:
ტატო ციფრული მიმართულების და მარკეტინგის სფეროში 13 წელია მოღვაწეობს. ამჟამად თიბისი ბანკის ციფრული გაყიდვების მიმართულების ხელმძღვანელი და ასევე რამდენიმე ადგილობრივი და საერთაშორისო ბრენდის ციფრული კონსულტანტია. ამ პერიოდის მანძილზე, ნამუშევარი აქვს 20,000-ზე მეტ ციფრულ კამპანიაზე და 20 მილიონზე მეტ net spent ციფრულ არხებში. ასევე ჩატარებული აქვს 200-ზე მეტი სესია/ლექცია.
სილაბუსი:
ლექცია#1: დიჯიტალიზაცია
- რით განსხვავდება ციფრული მიდგომები ტრადიციული მარკეტინგის მიდგომებისგან
- რა უპირატესობა აქვს და როგორ შეიცვალა ადამიანების და ბრენდების მიდგომა
- კომუნიკაციის ტრანსფორმაცია
ლექცია#2: ციფრული კონტენტი
- სოციალური მედია არხების სტრატეგია
- არხების მიმოხილვა,
- განსხვავება მათ შორის და Dedicated მიდგომები
ლექცია#3: ციფრული კონტენტი
- კონტენტის სტრატეგია
- კონტენტის ფორმატები და განსხვავებული მიდგომები არხების მიხედვით
- კრიზისის მართვა სოციალურ მედიაში
ლექცია#4: Workshop
• TBD პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია#5: ციფრული რეკლამა თეორიაში
- ციფრული რეკლამის მიმოხილვა
- სარეკლამო არხები და სპეციფიკაცია
ლექცია#6: ციფრული რეკლამა – პრაქტიკული სამუშაო
• Meta Ads – Objective-ების გარჩევა
• თარგეთინგის შესაძლებლობები
ლექცია#7: ციფრული რეკლამა – პრაქტიკული სამუშაო
- Google Ads – Objective-ების გარჩევა
- თარგეთინგის შესაძლებლობები
ლექცია#8: ციფრული ანალიტიკა
- ციფრული ანალიტიკის გამოყენება პრაქტიკაში
- დამხამრე ინსტრუმენტები
ლექცია#9: Workshop
• TBD პრაქტიკული სამუშაო
ლექცია#10: შემაჯამებელი Quizz
ლექცია#11: Final Project
• პროექტების პრეზენტირება და განხილვა
ლექცია#12: Final Project
• ფინალური პროექტის ჩაბარება